voorbereiding ontvangst - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Rome Boekel toer 2011 Merks - WaarBenJij.nu voorbereiding ontvangst - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Rome Boekel toer 2011 Merks - WaarBenJij.nu

voorbereiding ontvangst

Door: vanRomenaarBoekel

Blijf op de hoogte en volg Rome Boekel toer 2011

13 Mei 2011 | Nederland, Boekel

Zoals je in de reacties kunt lezen zijn Toon van de Laar en Harrie van de Rijt woensdag vertrokken met onze fietsen.
Ze zijn vandaag in Rome en bereiden een hartelijke ontvangst voor, voor de 7 fietsers die morgen om half vijf vertrekken.
Vanaf zondag kunt u dagelijks onze ervaringen lezen op deze site, en wij proberen er met z'n allen iets moois van te maken.
groet.

• 13 Mei 2011 - 12:33

Harrie En Anja:

Beste broer en mede fietsers, heel veel succes.
    We gaan jullie volgen

Gr Harrie en Anja

• 14 Mei 2011 - 10:15

Wilhelmien En Ivonne:

Hallo pap en Toon na vandaag is het gedaan met de privacy dan moeten jullie aan de bak!!Heel veel succes en drink maar est!est!est! of frascati (wit) dat is daar de specialiteit groeten van mam en ivonne en een kus van Loes

• 14 Mei 2011 - 14:16

Huub Van Der Krieken:

Wat rondsurfend over jullie site word ik niet heel veel wijzer. Bij profiel heeft alleen Lamber wat ingevuld. De andere deelnemers zijn ook het vermelden waard. Vorige en volgende bij de rubriek "foto's" is momenteel ook een beetje overdreven; een foto slechts, om over video's maar niet te spreken.
    Genoeg gezeurd. Ik wens jullie allemaal, fietsers en verzorgers, een heel mooie tocht toe en hou ons op de hoogte in woord en beeld.
    Succes,
    Huub van der Krieken

• 14 Mei 2011 - 15:45

Ronnie Van Deursen:

Ik wil alle fietsers en begeleiders een mooie tocht toewensen. volgens mij hebben jullie allemaal genoeg trainingskilometers gemaakt dus jullie gaan het wel redden. go for it

• 14 Mei 2011 - 17:39

Will En Gerard:

Heel veel plezier met zijn allen. Met zo'n gezellige mannen, gaat dat zeker lukken.
    Groetjes Will en Gerard
    Ps.We blijven wel bij onze zondagochtendtraditie.

• 14 Mei 2011 - 18:57

Rian:

Heb mijn mannetje (Martien) en de andere mannen op Einhoven airport uitgezwaaid samen met de andere dames. Heb een berichtje gehad ze zijn veilig geland. Morgen begint hun grote avontuur. Slaap zacht voor straks.

• 14 Mei 2011 - 20:56

Mirjam:

Heel veel succes en gezellige fietsuren, geniet ervan saampjes!

• 14 Mei 2011 - 21:16

Piet En Hermien :

Frans en de andere fietsfanaten, 'jullie kunnen het' succes en wij volgen jullie op de site.

• 15 Mei 2011 - 00:19

Jevoo:

mannen veel succes echt verschrikkelijk wat er is gebeurt wat een mafia praktijk hier hou je geen rekening mee nogmaals succes en probeer er nog wat van te maken

• 15 Mei 2011 - 07:43

Gerda:

hallo allemaal,

Jullie eerste dag is zeker NIET goed begonnen want wie had dit scenario nu kunnen bedenken? dat ze jullie fietsen weghalen! Het is niet te begrijpen...maar het is jullie overkomen.
    Hopelijk komt er voor jullie allen snel een oplossing.

groetjes van ons allen,

Gerda

• 15 Mei 2011 - 08:10

Joop Van Derijt:

veel sukses

• 15 Mei 2011 - 08:44

Jeanne Van De Laar:

Zojuist Toon (van de "crew") aan de lijn gehad en ze hadden de oplossing al in huis wat betreft andere fietsen omdat inderdaad alles gestolen is. Bij Anja Merks worden op dit moment allerlei fietsen verzameld (van je vrienden moet je het hebben!!) en die worden vandaag nog via koeriersbedrijf Minten aangeleverd. Dus met `n dagje vertraging kan hun grote avontuur toch nog van start gaan. Jongens, succes.....

• 16 Mei 2011 - 10:35

Frans En Annie Van D:

Hallo broer Toon en fietsmannen.
    Wat een pech. En wat een rotstreek.
    Alle fietsen weg. Gelukkig zagen we op de site dat jullie goede vrienden hebben en dat er nieuwe fietsen zijn geregeld.We wensen jullie een plzierige fietstocht en een goede thuiskomst